fredag 5 februari 2010

Rackarns vad tiden springer iväg, helg igen.

I går kvällvar det energiladdning på Dille. Griima och jag var där och tränade. Vi var inte så många vilket gjorde att det blev intensiv träning med mycket spring. Hade lite väl mycket kläder på mig för det blev riktigt svettigt. Men vad gör det när vi hade skitskoj. Griima var riktigt duktig. Hon överraskade mer än en gång under träningen. Långa löpor med hopp och tunnlar. Snäva dragsvängar, vilket inte funkade så himla bra. När vi körde bana så gick hon för jäkligt bra och sökte hinder som hon inte gjort lika tydligt förut. Väl hemma så var det bara att luta sig tillbaka och njuta av en väl genomförd träning.Dagen har gått riktigt fort. En massa möten och däremellan hämtade jag Gneistis bokföring för att göra revision innan den 13:e.

Pannan saknar fortfarande förmåga att utstråla värme. Pratade med reparatören om att felen inte avhjälpts med ny termospiral och fläkt. Fick ett snabbt svar och ringde direkt till Trä & bygg för att beställa en ny styrbox. Den kommer nog till veckan, hoppas jag. Fördelen är att jag nog inte behöver köpa ny fläkt. Värmer mig i fyra steg tills dess. Vedkapning - vedhuggning - inbärning - eldning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar