lördag 6 februari 2010

En aktiv och strålande dag.

Vid lunchtid kom solen fram och lyste upp all snö så det blev riktigt ljust och vackert ute. Det gav också en rejäl energikick i själen. I går kom kicken i samband med att Ulla blev kallad till anställningsintervju på ett jobb hon sökt. Det är bara att hoppas det går bra för jag vet hur väldigt gärna hon vill ha det här jobbet.Båda hundarna mådde verkligen gott av att springa omkring och busa med varandra i solen. Båda fick de jobba med lite djupsnöpulsning när jag tog paus i de andra göromålen. Fixa ved med mera. Båda hundarna vaktade mig när jag stod och höll på med veden. Det var inte bara hundarna som njöt av solen och det milda vädret. Även jag passade på att njuta och vara ute så mycket som möjligt i ljuset. En verkligt skön dag lider mot sitt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar