måndag 30 november 2009

Summering av årets tävlande - KANON

Har suttit och summerat årets tävlande från banorna. Jag har tidigare varit riktigt nöjd men nu när man ser allt sammanställt - så är jag mer än nöjd. Stina och jag har gjort 30 starter under den här säsongen. Av dessa så är 16 nollade lopp med 12 placeringar. I 9 lopp har vi haft några fel, 5-10. Vi har bara diskat oss i 5 lopp. Vilken utdelning! Trots att varje lopp i sig är fantastiskt roligt så är det inte utan viss stolthet jag sneglar på Stina nu. Vem hade kunnat tro att hon skulle prestera så bra efter operationen hon genomgick i våras. JAG ÄR SKITNÖJD.Bilderna ovan är från Fäviken gamefair förra året. Hon visar verkligen att hon tycker om det hon gör, vilket nog även en stolt husse gör.....

1 kommentar:

  1. Jättefint resultat! Ni är verkligen superduktiga. Ska bli kul o se hur det går nästa säsong när du har två hundar att tävla med =)

    SvaraRadera