måndag 16 november 2009

Ny vecka, nya möjligheter.

Helgen är lagd till handlingarna, liksom veckans första dag. I helgen har Ulla haft kurs. Jag har hjälpt till med att lägga ner slang till samfälligheten som håller på att lägga om vattnet. Naturligtvis så töade det i söndags med allt vad det innebär. När jag gick hem från slangläggningen vägde stövlarna säkert 5 kilo styck. De var fulla av lera som kletat fast. Ja hela jag såg ut som en lergubbe...
Ulla tog med sig våra små vovvsingar på en långpromenad på dan. Bra för hundarna och bra för Ulla med tanke på att hon behöver få igång sitt knä lite försiktigt. Sen är ju inte Ulla den person som är känd för att ta det lugnt, även om det behövs.
Ikväll var jag och Ulla och tittade på jordens undergång som den kommer att gå till enligt Hollywood. Vi såg "2012" och jag ger den 4 hundbett på den femgradiga bettskalan. Att den var ca 2½ timma märktes inte då man satt i salongen. Det var grejor på gång i stort sett hela tiden. Väl investerad tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar