tisdag 18 augusti 2009

Städning tar inte bort huvudvärk

Satan i gatan. Jag har haft huvudvärk i stort sett hela dagen. När jag kom hem satte jag igång och städade. Tänkte att om jag gör något bra så försvinner den säkert. Visst den var borta en stund men jag kände hur den låg och lurpassade på att få slå till igen.
Mycket riktigt. Då jag kopplade av så dök den upp med full kraft igen. Snacka om spänningar i skallen. Hoppas att den går att sova bort.


Detta lilla charmtroll går inte att motstå då hon har det här uttrycket. Då smälter man bara och vill göra det hon önskar. Oftast är det att få rasa runt på agilitybanan och bli framhejad av en tokig husse.... Tittar ni noga in i Stinas öga så ser ni den "tokiga hussen" där. Bilden är tagen efter ett fantastiskt lopp på DM i Timrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar