söndag 13 maj 2012

Förkylning och finväder - en dålig kombination

När jag vaknade i morse så hade förkylningen under natten fått mig i sitt grepp. Och när jag tittade ut så sken solen och det verkade bli en sådan där perfekt dag. Ulla jobbade så det var bara att bita ihop. Ingen att ömka sig inför förutom mig själv och det är inte så himla roligt. Bara att ta tag i de saker jag föresatt mig. Tvätta, hänga upp tält efter gårdagens regniga tävling. Att tvätta var inga som helst problem. Det är bara att stoppa i maskin och så hänga upp. Sedan var det lite stängsel som skulle fixas. Det tog sin tid. Arbetade sakta och metodiskt med det. Svettades och frös om vartannat. Tyvärr blev det inte riktigt klart. det saknades "knorrar" så elrepet kom inte upp men grunden är lagd så det blir lätt att fixa under morgondagen. Tältet torkade snabbt och fint i sol och vind och är ånyo nerpackat och klart för nästa tävling. Här är Griima med förare i full karriär på sista hopploppet i Linköping. Jag är grymt nöjd med hur Griima hänger på i loppen. Lite missar här och där från min sida men fröken blir grym då vi hittar varandra på banorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar