tisdag 16 februari 2010

Värmande sponsor

Var i dag förbi på Dille foder & maskin för att kolla hur det går med min sponsringsförfrågan. Det gick alldeles utmärkt. Fick med mig ett täcke till Loop för brodyr. Micke där fixade brodyren direkt så nu har Stina ett nytt Back on track täcke att ha på sig i Nordmaling. Griimas täcke levereras i mars.Jag ska prata lit till med Ida och ta reda på hur Dille vill ha det. Dock är det nu så att medlemmar i ÖBHK kan inhandla Back on track täcke till sina fyrbeningar med 30% rabatt. Det blir nog en kortare leveranstid då Dilles logga skall broderas på täcket innan leverans. Jag kommer att informera ytterligare om hur beställningarna skall gå till både på bloggen och på ÖBHK´s hemsida. Tack Dille för bra samarbete så här långt.

Lånade baklastaren av Dennis och röjde undan snö hemmavid. Det var otroliga mängder som skulle flyttas undan. Mängden blev nog så stor bara för att jag skrapade ner på djupet för att undvika snösörja längre fram i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar