fredag 19 februari 2010

Förkylt, igen.

I och för sig var det ett tag sedan jag var sjuk sist men nu är det dags igen. Jag och Griima fick stå över träningen på Dille i går kväll. Det var inte kul att sitta hemma och veta att vi hade kunnat ha det riktigt roligt.
Nu på morgonen var det bara at konstatera att arbetsgivaren får klara sig utan mig i dag. Kanske även på måndag men det hoppas jag inte.
Passade på att klippa klor, smörja trampdynor och rykta hundarna. Höll till ute i sadel-kammaren för att slippa dammsuga en extra gång inne. Bägge två var lite skeptiska till att bli ompysslade men då trampdynorna smordes så låg de stilla och bara njöt. Även om Stina på bilden ser lite lidande ut.
Nu ska jag ta in lite ved så vi slipper frysa när det är fredagsmys och "Let´s dance". Dock så skall jag ta ett hett bad innan för att driva de onda förkylningsandarna ur kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar