söndag 13 september 2009

Vilken energigivande helg!

Är nu slut i skallen men ändå full av energi. Det började redan i fredags när vi förberedde och byggde för "Storsjöhoppet". Igår och idag tävlade jag och Stina för fullt. Griima var med och fick finfin miljöträning. Jag och Stina gjorde 6 starter under helgen och fick med oss 4 prisrosetter.
I lördags kom vi trea i hoppklass 3 och trea i agilityklass 2. I ag 2:an fick vi vår andra pinne. I lagloppet diskade vis oss.
I dag, söndag, Diskade vi oss i hoppklass 3. Jag trängde ut Stina i ett hinder som hon då tog från fel håll. Annars gick det alldeles utmärkt. Vi vann i agilityklass 2 och fick vår tredje pinne, vilket gav oss uppflytt i ag 3. Lagklassen klarade vi nollat lopp och de andra i laget gjorde en bra insats, Birk, Jimmy och Roger. Det gav oss en andra plats i hopplagklassen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan i säng. Filmerna kommer jag att redigera och lägga ut på bloggen under veckan.

1 kommentar:

  1. Du har verkligen varit jätteduktig i helgen! Dels med hela arrangemanget av tävlingen och oxå med tävlingsprestationen med Stina. GRATTIS O PUSS :))

    SvaraRadera