tisdag 17 maj 2011

Sommar och så kan det gå!

Kan det vara sommaren som är här? När jag var ute och cyklade med prinsessorna idag så kastade jag mig till hundarnas stora fasa ner på alla fyra på marken för att kolla in vad jag trodde mig se. Det var helt rätt, det var smultronblommor. Var bara tvungen att fota och lukta lite på dom. Hundarna tittade konstigt på mig och undrade vad sjutton jag pysslade med. De sträckte på sig och såg nöjda ut då vi väl fortsatte vår rastrunda. Det var smultronblommor längs hela vägen under en lång sträcka. Där blir det mycket smaskande framöver.Jag har ju tidigare lagt ut filmen på Griimas första start. Här kommer filmen på Stinas start på samma bana. Den stora skillnaden mellan loppen var att Griima gick fel och i detta loppet så går jag fel, rättare sagt vilse mellan alla tunnlarna och visade Stina fel väg. Det var till synes en "enkel" bana. Startade med ett hopphinder följt av tjugo (20) tunnelpassager och avslutades med ett hopp. Skitroligt både för hundar och förare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar