torsdag 11 februari 2010

Nu har jag en trött Stina...

Torsdagkväll och träningen på Dille är klar. Jag har fortfarande "världens bästa hund". Det blev mycket träning på olika slalomingångar och jag passade också på att låta Stina gå själv genom slalomet då jag succesivt ökade avståndet. Gick riktigt bra. Sedan var det lite hoppkombinationer med utskick på tunnlar. Hon tvekade lite i början men då hon begrep vad jag ville så blev det mer fart. Som brukligt är så avslutades träningen med bana. Det blev 2 starter på en lurig hoppbana. En rolig och utmanande bana med en hel del trixigheter.Då vi kommit hem och tagit hand om hästarna var det dags för lite stretching och massage för den lilla godingen. Nu ligger hon och sover gott. Vilket jag också kommer att göra snart.

1 kommentar:

  1. Åhh vad jag saknar er och träningarna, jag tror att in hund saknar det lika mycket. Var och hälsade på Ilo hon hade velat följa med mig hem. Se om det finns tid för träning på lör. Hade så bra.

    SvaraRadera