tisdag 4 augusti 2009

Ny vecka och DM-filmen är klar

Ännu en vecka tog sin början. Det är mycket runt omkring nu, både på jobbet och hemmavid. Planeringen för Signes begravning tar mer energi än vad det borde. Att en del individer inte kan se nu och framåt. Somliga strävar tyvärr efter att rättfärdiga sin egen historia bakåt istället för att se möjligheterna framåt. Åh, vad dom är naiva och jobbiga. Riktiga energitjuvar.

Tur att jag håller på med något som verkligen ger en energikick. Efter jobbet i går så träffades jag, Ulla och Jessica vid Storsjön för att låta hundarna simträna. Trevlgt värre och bra för Stina & Griima.

Då jag kom hem låg det ett brev från min syster, Lotta, och väntade. Tack så mycket Lotta orden du skrev värmde och lyste upp.

Eferåt så fixade jag till gräsklipparen som fått lite förslitningsskador. Så nu rullar hon glatt klippande igen.

Sedan var det dags att plocka fram datorn och redigera filmen från DM. Resultatet ser ni ovan. Fy sjutton vad jag och Stina hade kul......

3 kommentarer:

  1. mona & prickarna4 augusti 2009 kl. 12:51

    Wiiiii..
    Snyggt!!!!
    Och du är ju riktigt duktig på att klippa ihop... haha

    SvaraRadera
  2. Jamen det såg ju riktigt bra ut det där!
    Antje

    SvaraRadera
  3. Men, sen när blev vår gräsklppare en hon? Det har ju varit en han sen många år! Så ofta som den måste servas så kan den ju bara vara en hanne... haha!

    SvaraRadera