fredag 24 juli 2009

Fäviken dag 1 genomförd

Trots att det utlovats regn så var det uppehåll hela dagen. Bra för alla på Fäviken, både utställare och publik. Hoppas vi har tur med vädret även i morgon......
Stina skötte sig alldeles förträffligt på de två uppvisningarna som vi gjorde idag. På eftermiddagen var det mer folk och tittade samt att det var många som ville prova på olika hinder med sina hundar.
Träffade på mycket folk jag kände, till och med några som numera är bosatta i Shanghai. För vad är ett besök i Jämtland utan att fara till Fäviken om det sammanfaller.
Det var en engelsktalande kille där och filmade och han lovade mig att jag skulle få ett klipp med sekvenser i morgon. Håller han det så lägger jag in lite rörliga bilder i morgon kväll.

Enda skuggan för tillfället är att svärmor gick bort i onsdags morse efter en längre tids sjukdom. Ulla har skrivit om det på sin blogg och jag tycker att hon har skrivit om det så bra att jag inte skall kommentera det ytterligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar