onsdag 29 juli 2009

3 dagar in i arbetet....

Så har jag varit igång på arbetet i tre hela dagar. Måndagen var riktigt tuff då jag först var på begravningsbyrån i 2½ timme för att sedan sätta mig personal som var med om olyckan vid Forsaleden i förra veckan. Det tog också cirka 2½ timma. En riktigt bra dag men ack så jobbig mentalt.

Nu efter den tredje dagen börjar det rulla på. Jag kommer in i arbetsrutinerna mer och mer. Framför allt så är jag inte så trött efter en arbetsdag som igår och i förrgår. Nästa vecka är jag väl som vanligt igen.

I går kväll var jag och hundarna iväg till Storsjön vid Lugnvik där de fick simma av sig rejält.


Det fungerar jättebra att vi apporterar med varsin hund bredvid varandra utan att de bryr sig om varandras apporter. Stina och Griima är fullt fokuserade på vad de skall göra. Ulla hade tagit med fika så vi fikade lite i den sköna kvällssolen innan vi for hem.

I morgon ska jag skicka iväg inbjudan till valpköparträffen som vi ska ha här hemma i början av september. Hoppas att alla kan komma för det skulle vara så himla kul att se vad det blivit av de små liven....

Mentalt håller jag på att ladda upp inför DM i Timrå den 2 augusti. Jag återkommer med rapport därifrån längre fram. Förhoppningsvis även med film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar